модуль 9
Ми обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання. Зокрема, як учням стати самоспрямованими в навчанні. Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів, на основі досвіду проведеної диференціації на місцях.Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості учнів у навчанні, врахувавши інструменти для підсумкового оцінювання. Я вважаю, що перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, потребує адаптації як з боку учнів, так і з боку вчителів.
модуль 10
Обговорили використання різних технік постановки запитань. Щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів створила буклет. Працювала над планом впровадження теми.
Ми обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання. Зокрема, як учням стати самоспрямованими в навчанні. Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів, на основі досвіду проведеної диференціації на місцях.Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості учнів у навчанні, врахувавши інструменти для підсумкового оцінювання. Я вважаю, що перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, потребує адаптації як з боку учнів, так і з боку вчителів.
модуль 10
Обговорили використання різних технік постановки запитань. Щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів створила буклет. Працювала над планом впровадження теми.
Немає коментарів:
Дописати коментар